Інтернет-магазин Br-mannesmann

Гарантія / Обмін / Повернення товару


Права споживачів

Ставши покупцем нашого магазину, Ви завжди можете бути впевнені, що Ваші права будуть дотримані і захищені. Тому Ви отримаєте:
• гарантійне обслуговування на термін від 14 днів до 99 місяців в залежності від групи товарів і умов виробника,
• гарантійне зобов'язання від нашого магазину або виробника. ПАМ'ЯТАЙТЕ! При отриманні товару обов'язково необхідно перевірити його на відсутність дефектів і пошкоджень, а також, при необхідності, комплектацію, яка визначається описом виробу або посібником до експлуатації. Також звертаємо Вашу увагу, що відлік терміну гарантії починається з моменту придбання товару першим власником, а саме з моменту передачі йому товару. Сама дата покупки визначається документом, що підтверджує акт купівлі-продажу. Гарантійний талон або сертифікат діє тільки для кожної окремо придбаної одиниці. Протягом дії гарантійного терміну покупець, в порядку і в терміни, встановлені законодавством, може отримати:
• пропорційне зменшення ціни;
• безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк;
• відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Деталі, які замінюються, знову повертаються у власність компанії. Якщо товар не може бути відремонтований в гарантійний період, то кошти повертаються покупцеві.


Особливості обміну

Ви легко зможете обміняти або повернути свій товар. Однак, щоб без ускладнень і в повній мірі скористатися цією можливістю, зверніть увагу, що:
• товар повинен бути повністю укомплектованим і не повинен мати слідів використання, наприклад, подряпин, потертостей, тріщин і т.п .;
• упаковка повинна бути цілою і неушкодженою;
• також повинна бути збережена заводське маркування і цей гарантійний талон або талон. Сам процес обміну, повернення та заміни відбувається після експертного висновку, що умови експлуатації не були порушені, а також при наявності у клієнта гарантійного талона та розрахункового документа встановленої форми, що засвідчують факт купівлі, з позначкою про дату продажу. Для того, щоб подати заявку на обмін або повернення Вам слід зв'язатися з менеджером компанії за телефонами вказаними у нас на сайті і заповнити заявку на повернення. УВАГА! Звернення з гарантійних випадків приймаються тільки протягом гарантійного терміну.
УВАГА! Обмін, повернення товара оплачує покупець згідно з тарафами транспортної компанії.


Обслуговування

Обмін і повернення можна здійснити у наших представників. Якщо Ви проживаєте в місті України, де немає нашого представництва, то товар може бути відправлений за вказаною адресою. Зверніть увагу, що обмін і повернення товару здійснюються постачальником протягом певного гарантійного терміну. Сервісне обслуговування не надається, якщо:
• були порушені умови і правила гарантійного використання,
• є механічні та будь-які інші пошкодження, що виникли в ході експлуатації в результаті необережних дій третіх осіб,
• було здійснено самостійну спробу ремонту або зміна конструкції виробу,
• був пошкоджений серійний номер виробу.
УВАГА! Доставку оплачує покупець згідно з тарафами транспортної компанії.
Доставка від дверей до дверей від компанії "Нова Пошта".

Випадки, коли гарантія не надається

ПАМ'ЯТАЙТЕ, що є випадки, в яких гарантія не діє. це:
• випадкові пошкодження, що виникли в результаті необережної експлуатації клієнтом,
• природне зношування
• ушкодження, що виникають в результаті стихійних лих, аварій, порушень роботи електромереж і при підключенні або використання товарів у системах, які мають дефекти,
• ушкодження, що виникають при використанні товару не за призначенням. Також зверніть увагу, що існує перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють Вас по будь-яких причин, викладений в Додатку №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994р. № 172. це:
• продукти харчування,
• продукти особистої гігієни,
• поліграфічні вироби,
• деякі трикотажні вироби та ін.